Fighter

 Într-una din nopţile în care nu puteam să adorm, mi-am dat seama de lucrul care mă defineşte ca persoană, de care cred că doar eu sunt convinsă. 
Dar nu-mi pasă...
Sunt o persoană puternică. Chiar sunt. Am trecut peste atât de multe lucruri şi sunt mândră de mine... Am evoluat. Am întâlnit atât de multe caractere, situaţii, probleme... şi le-am depăşit. Cu sufletul sfâşiat, tăiat... Cu lacrimi în ochi şi multe regrete. Sunt bucuroasă că am avut putere, când gândurile mele erau negre şi sumbre. 
Îmi vine să strig în gura mare că m-am autodepăşit! 
 Sunt o învingătoare.
 Am învăţat să spun "nu" chiar dacă inima mea zicea altceva. Am învăţat să răspund inteligent, să am răbdare, să nu mă macine orice lucru mărunt. Am trecut cu brio peste trecutul meu tumultos şi aici e locul unde simt să mă afirm. 

0 comentarii: