Matematica.

"Mie nu mi-a plăcut niciodată matematica. În şcoala generală treceam clasa doar pentru că profesorul o cunoştea pe mama, iar în liceu, în clasa a noua, am fost lăsat corigent pe un semestru, şi din clasa a zecea am făcut matematică cu o profesoară care îl cunoştea pe tata. Îmi dădea coşmaruri, mă făcea să plâng şi să înjur cum nu mă făcea nimic altceva. Matematica a fost cea mai pasională iubită a mea din copilărie şi un pic în adolescenţă. Mă dădea cu capul de pereţi, mă trăgea de păr şi mă zgâria pe spate cu atâta iubire că mi se părea ură. Sentimentele mele pentru ea nu s-au schimbat niciodată, persistă şi astăzi, încerc să mă feresc de ea cât mai mult şi dacă e nevoie, mă ascund sub pat.

Şi chiar şi aşa, tot te visez noaptea
. "

http://maximumjohn.blogspot.com/2010/10/matematica.html#comments

Me too.
Ştiu prea bine sentimentul ăsta faţă de matematică. :))

3 comentarii:

Pavel Ilinca spunea...

mie mi place :D sunt mate-info :)) o mananc pe paine . imi iese si pe ochi si pe gura :))

Lo ಠ_ಠ spunea...

:))
eu nu cred că aş putea în vreo viaţă pricepe materia asta încurcată. cred că aş face un efort supraomenesc să pricep macar o funcţie...;)) n-are nici o logică. din punctul meu de vedere...

o fata normala spunea...

ei bine eu cred ca sunt intre . lo.. u stii bine ca nici mie nu-mi prea place dar am ajuns la coccluzica ca fara ea nu se poate in viata.
am inceput s-o invat de sila . si nu e chiar asa de insuportabila . :D