Moartă în lumea vie.

  Noi nu am vorbit niciodată. Dar un singur lucru te-aş întreba...
Dacă s-ar întâmpla ceva, m-ai lăsa să te i-au în braţe? M-ai lăsa să îţi spun că "totul va fii bine" ?
Şi dacă mă gândesc mai bine, nu cred că aş vrea să-ţi ştiu răspunsul şi ştiu că tu nu ai proceda la fel.
 Eu nu mai răspund la îmbrăţişări. Nu le mai cunosc limbajul. Acum nu îmi sunt decât un cod pe care nu-l înţeleg. Şi în loc să mă consoleze, mă enervează.
Sincer, nu mai sunt receptivă la nici o afecţiune. Şi credeam că indiferenţa e ajutătoare.
Dar te rog... te rog, fă-mă vie!

4 comentarii:

Paolla si-atat spunea...

trist :(

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Cauta-ti un traducator bun, sa-ti traduca glasul inimii!:].

Lo ಠ_ಠ spunea...

Dacă ar fi aşa uşor...

metafizicx spunea...

trist cumva