And I am still and wait here in the silence...

.
  {...}Aştept.Nu asta îmi spuneai?Să am răbdare şi să aştept...?Am aşteptat.Şi sinceră să fiu,acolo m-ai uitat.Nu ţi-a păsat că ploua sau era frig,tu continuai să mă convingi că"da va veni şi da se va întâmpla"...Hmm...am făcut o greşeală ascultându-te.Ca o fraieră aşteptam copilăreşte să atrag ca un magnet totul numai stând acolo şi să aştept...Să aştept ce?Că tu mi-ai promis multe.Şi până acum nimic nu s-a întâmplat.Mi-ai zis că aşteptându-te îmi voi întări caracterul,care,credeai tu,nu era îndeajuns de puternic.Mi-ai spus că mai apoi îmi vei arăta o altă faţă a lumii,în care nu simţi durerea si nici amăgirea.Simţi doar bucuria ce creşte pe zi ce trece înăuntrul tău.
La mine nu a fost aşa.Am stat şi mi s-a zbârcit pielea de la ploaie,m-am hrănit cu promisiuni şi am făcut desene gotice.Şi încă mai stau şi fac lucrurile enumerate.Am să mai rămân înca vreo 100 de ani.Apoi,voi pleca.
Totuşi...ai întârziat cu o sută şi ceva de ani...Şi sunt sigură că nu ai face nimic,absolut nimic că să te grăbeşti..

0 comentarii: