Toamnă lila

 Am început ziua cu stângul.Deşi mă trezisem de ceva vreme şi în casă mirosea deja ademenitor a cafea proaspăt râşnită a mamei,soarele se incăpăţâna să nu se arate.Afară,m-a intâmpinat o pala de vânt rece.Vecinul a trecut pe lângă mine,zgribulit şi încruntat.E toamnă iar...Hapciu!Nici nu gândisem bine trista concluzie şi deja apărea primul semn.Pentru mine,începutul toamnei aduce întotdeauna prima răceală din an.E un fel de ritual personal,cu care încep să mă obişnuiesc."Din cauza gândurilor tale negative",m-a certat o colega.Îmi împinse sub nas o ştire din ziar.Scria acolo că atunci când eşti supărat pierzi,într-un minut,cam 200 de miligrame de vitamina C din organism.Şi devii,astfel,mai expus la orice virus.O fi sau n-o fi aşa,eu m-am hotărât să iau măsuri imediate.Mâine voi începe ziua cu o ceaşcă de ceai parfumat şi voi asorta pardesiul roşu cu eşarfa lila.

0 comentarii: