Iubirea dăunează grav sănătăţii!

  Astăzi,am vizitat magazinul.M-am plimbat indecisă printre rafturile pline de borcane de"Fericire",cutii de"Speranţă",pungi de "Încredere" şi sticle cu o aromă unică.De"Iubire".Am luat un borcan de fericire şi am verificat data expirării.Era expirată.Avea şi o atenţionare..."Gândiţi pozitiv,atunci când borcanul ajunge în mâinile dumneavoastră,altfel,fericirea expiră!"Ok.Cred că pot şi fară.Am ajuns la speranţă.Pe cutie scria mare"Speranţa moare ultima!Folosiţi-o cu încredere!"...n-am nevoie.Important e că tot moare...Pungile de încredere erau aliniate frumos,iar culoarea de pe pungi era de un albastru marin.N-aveai cum să nu le observi.Parcă-ţi făceau cu ochiul...^^Ei bine,încrederea din pungi s-a evaporat la atingerea mea...Încrederea n-avea încredere în mine.Când am ajuns la sticluţele de iubire,fiecare striga"Ia-mă pe mine!Ba pe mine!Nu!Pe mine...!"Am cumpărat iubirea.N-am luat multe...doar o duzină...
Dimineaţa: M-am trezit buimacă şi cu dureri de cap.Eram ameţită şi-mi era rău.Cred că am băut mult prea multe sticluţe din acelea...*_*
              

0 comentarii: