Gone too soon

Like A Comet
Blazing 'Cross The Evening Sky
Gone Too Soon

Like A Rainbow

Fading In The Twinkling Of An Eye
Gone Too Soon

Shiny And Sparkly

And Splendidly Bright
Here One Day
Gone One Night

Like The Loss Of Sunlight

On A Cloudy Afternoon
Gone Too Soon

Like A Castle

Built Upon A Sandy Beach
Gone Too Soon

Like A Perfect Flower

That Is Just Beyond Your Reach
Gone Too Soon

Born To Amuse, To Inspire, To Delight

Here One Day
Gone One Night

Like A Sunset

Dying With The Rising Of The Moon
Gone Too Soon

Gone Too Soon

4 comentarii:

Florin-Gabriel spunea...

In primul rand as vrea sa-ti multumesc pt comentariu. Esti prima persoana care imi comenteaza pe blog. Deci, te pun la loc de cinste :)
Foarte frumos si blogul tau. Mai ales postarea asta. Esti fan MJ? :)

Lo ಠ_ಠ spunea...

Nu neapărat (: dar îmi plac mult versurile...
Şi pot să spun că blogul meu e o nimica toată pe lângă ce ai tu pe blog...adică fotografiile tale fac mai mult decât toate cuvintele de pe blogul meu :)Sincer.
Mulţumesc şi eu de comentariu :)

Florin-Gabriel spunea...

Iti multumesc mult. Si fotografiile tale sunt foarte frumoase, originale :)
Iar felul in care scrii..... de-a dreptul minunat

Lo ಠ_ಠ spunea...

Mulţumesc frumos.