Vreau ochi noi.

 Îmi vinde şi mie cineva, vă rog frumos, o pereche de ochi mari şi căprui?
Ai mei au început să mă deranjeze.
Îi pot da la schimb pe ai mei. Deşi nu cred că cineva ar vrea o pereche de ochi mici şi gri.
În fine, au cincisprăzece ani vechime, nu au probleme de vedere, sunt concentraţi mai mult pe negativităţi şi, uneori mai puteţi fi confundat cu cineva de neam chinez. Şi riscaţi să fiţi porecliţi astfel.
 Dacă tot nu îmi voi găsi o pereche  de ochi, şi verzi, cred că îmi voi coase nasturi.

3 comentarii:

Blitzbrieg Bøp spunea...

Hmmm...o pereche de ochi (uzi, care cer măcar o privire, măcar sa trag cu ochiul atunci când se simte mișcare în jurul meu) te satisfac? :)

Lo ಠ_ಠ spunea...

Sunt căprui? mari? văd lucruri pozitive?
=)

o fata normala spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.