Pink memories

 Tot ce începe se mai şi termină.Însă aş fi vrut să dureze mai mult...deşi mă cântam în fiecare zi că nu-mi place nimic.Îmi e dor să fac parte din cei patru muschetari şi îmi mai e dor:
să ne certăm,
să râdem,
să m-ajute Paula la teza de la mate,
să mă convingeţi să mergem în excursii,
să mă înveţe Ariana să merg cu bicicleta,
să mergem la cercul de pictură,
să desenez în ora de mate,
să plâng pentru nimicuri şi voi să mă încurajaţi,
să-mi cânte Andreea manele în ora:))
să negociem pe ziua când să ieşim afară,
să veniţi la mine şi să ne uităm la filme,
să mă asfixieze Ariana cu parfumul ei impunător de vanilie,
şi să fie 03.11.2008...
                                                                                                 Miss you,guys...

2 comentarii:

o fata normala spunea...

nu s-a sfarsit , intodeauna vom fi cei 4 muschetari , v-om comunica mereu , iti promit
teza la mate o sa fie la profu` si in mintile voastre , bicicleta nu o voi arunca , vocea lui andreea o poti auzi la telefon , parfumul de vanilie se afla in cartea pe care mi-ai daruit-o
cei 3 muschetari+ 1 care se poate intoarce orcand
invata draga mea , fi puternica precum o stanca si nu uita cineva acolo sus te iubeste si nu te va lasa la greu

Ori Azi spunea...

amintirile dureaza o eternitate