Va veni o zi

 Aş vrea să schimb în fiecare zi ceva...de la sentimente până la locul unde locuiesc.Mă liniştesc zicându-mi că într-o zi va veni şi rândul meu.Că o să pot să fac ceva ca să mă simt mai bine...
Mă gândesc că şansele mele de a prelua controlul vibraţiei vieţii e minimă şi nu aş putea nici măcar să o opresc.Unele note muzicale de pe portativul vieţii care îmi decurge fulgerător ,sunt mult prea sus ca să mai pot să ajung la ele şi să mă bucur de ceva pozitiv.De notele de jos,mă lovesc mereu...DO,RE,DO,DO...niciodată mai sus.
Răbdare...dar câtă?
Sincer,am avut destulă.M-am speriat că va fi mult prea multă.Si acum trebuie să o economisesc.Am învăţat să preţuiesc ce altă dată risipeam.Si nu-mi place.
Am încercat să-mi schimb balada,măcar într-un folck.S-a schimbat, într-adevăr,dar nu în ce îmi doream.S-a schimbat şi a fost prea brusc.M-a dramatizat complet.Ca melodia "gloomy sunday".Melodia mea,acum o scriu alţii.Si dacă vreau sau nu,eu trebuie să o cânt.

0 comentarii: