Wrong...!

  Atâta doar că mai trăiesc.Atât şti tu despre mine.În rest,mă laşi ca pe o limbă netradusă.Stai liniştit,nici eu nu mă cunosc pe mine.Doar că aş fi vrut să mă cunoşti şi să-mi spui şi mie ce crezi...vreau să-mi cunosc eul.
Clar...nu prea am cum să  mă cunosc...cred că m-am reîncarnat în corpul care nu trebuia.Sigur trebuia să fiu acum în corpul acelei fete pe care ai fi vrut cu adevărat să o cunoşti.Brunetă,ochii caprui,firavă...şi dacă sunt blondă şi cu ochii albastrii?Viaţa viitoare mă voi reîncarna în corpul acela de fată cu parul brunet şi ochii căprui.
 Ok.Asta ar fi doar o teorie.Adică,da...!Privirea aceea a ta de macho e doar pentru...cele ca tine şi eu nu mă pun cu tine.
Nu mă întrebaţi,că nici eu nu ştiu ce e cu postarea asta.Aşa că vreau să o închei cât mai repede...

1 comentarii:

Ori Azi spunea...

Se intampla adesea !

Nimeni nu se cunoaste .. poate singurul moment cand ajunge sa se cunoasca in totalitate e momentul cand e pe patul de moarte !